Spanien, Thailand?

Vad tyckte ni om vinnaren av eurovision 2009? Själv tyckte jag att det var en bra vinnare. Det var en bra låt som tilltalade många och han var söt dessutom.. Alla andra låtar lät ju bara lika varandra. Vårt bidrag tycker jag var hemskt, jag har gillat låten men jag tyckte inte hon gjorde den något bra igår, i alla fall inte sitt bästa.
Har jag rätt eller fel?

Sitter just nu vid tv:n och väntar på att min tvätt ska bli klar. Såg en annons från fritidsresor och blev så otroligt sugen på att åka utomlands.. Åh vad härligt. Tänk att få åka till Spanien, Thailand eller så i 2-3 veckor? :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hejade på Tyskland... Dita von Tease, liksom! Och så var det...Rumänien, eller nåt. Tjejer som såg ut som älvor, söta. ^^ Men Norge var också i toppen av min lista.

2009-05-17 @ 18:24:02
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag gillade oxå Norge.. en av mina 5 favoriter :)

2009-05-17 @ 18:25:16
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag och några kompisar tänkte dra på en resa denna veckan som varit men kom på att vi hade matte c nationella, så det var bara att glömma den tanken. :/

2009-05-17 @ 19:05:26
Postat av: Vilja

Gillar faktiskt inte riktigt Noges låt, men antar att det är en låt som växer med tiden och ju mer du lyssnar! :) Själv så var favoriten Azerbaijan ohc Island - vilken röst hon hade! :) Allt bra med dig idag?

2009-05-17 @ 19:47:04
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Louise

När jag tänker efter så skulle jag föresten kunna åka på en liten tripp precis innan studenten. Det vore inte helt fel att komma hem brun och fin till den dagen :-)

2009-05-17 @ 20:41:41
Postat av: Cilla

Jag såg inte Eurovision eftersom jag är i Italien. Nästan så att jag är värd ett extra plus i kanten i tävlingen för att jag kommenterar varje dag trots att jag är utomlands.. ;P Nej, jag skojar bara. :)

Har du(/ni) varit i Thailand tidigare? Det är ju väldigt många som åker dit, själv har jag inte varit där..

2009-05-18 @ 08:11:24
Postat av: Jasmine

Jag gillar inte Norges bidrag så mycket...

Men det är ju min åsikt :P

Tycker inte att Marlena var så bra igår heller, kanske var trött :P?

2009-05-18 @ 15:50:29
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Angelica

vann jag pengar nu skulle jag lätt ta en sista minuten och bara va borta tills jag längtade hem ! Tyckte inte alls att norge förtjänade vinsten ;p

2009-05-19 @ 00:50:14
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/
Postat av: Cilla

Bara för att göra dig lite mer sugen på att åka utomlands: Idag var det 30 grader här i norra Italien! :D

2009-05-20 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0