Kursdeltagare nuförtiden

Höll nästan på att skriva "godmorgon" nu men kom på att jag har ju faktiskt varit uppe i 4 timmar redan.. Snart dags för lunch.

Har just skickat in en anmälan på mig och Higgins till en kurs. Så på tisdag nästa vecka kör vi igång. En väldresserad hund ska jag få minsann! :-D

I övrigt sitter jag just i detta nu och beundrar det otroligt snygga USB-minnet som jag lottar ut i tävlingen här i min blogg.
Inte för att skryta, men enligt mig är det nog det snyggaste jag sett! Så passa på nu, det är 2 dagar kvar så gör allt ni kan för att vinna! För det här vill ni inte missa!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! Hoppas han blir riktigt duktig. ;)

2009-05-18 @ 11:01:28
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vad roligt med en dressyrkurs!

2009-05-18 @ 12:41:35
Postat av: Kashaya

Vad kul, hoppas att dressyrkursen går bra.=)

2009-05-18 @ 13:08:05
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: Angelica

va roligt med dressyr kurs :) hoppas den går bra.

2009-05-18 @ 15:50:54
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är faktiskt väldigt bra att gå kurs med sina vovvar. Jag gick själv en valpkurs med mitt hjärta och det har bara fått positiva effekter. Självklart inget måste för alla men för mig som aldrig tidigare haft hund var den en kanongrej!

2009-05-18 @ 16:04:10
Postat av: Jasmine

Åh , jag som trodde att den slutade igår :(

jag som åker till pappa idag och knappt har tillgång till dator :/

Ska försöka åka till biblioteket eller något i stället :/

Kan du skicka din bloggadress till mig?

Följer dig via Bloglovin som inte funkar på biblioteket, skicka via min blogg tack :)

2009-05-18 @ 16:10:46
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag gick, precis som Louise, en valpkurs med min pälsboll. Frågan är om jag inte lärde mig mer än hunden.. Han är så lättlärd så det var egentligen bara jag som behövde lära mig hur jag ska öva med honom..

2009-05-18 @ 21:10:20
Postat av: Cilla

Jag gick, precis som Louise, en valpkurs med min pälsboll. Frågan är om jag inte lärde mig mer än hunden.. Han är så lättlärd så det var egentligen bara jag som behövde lära mig hur jag ska öva med honom..

2009-05-18 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0