Skäms!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, skäms på dig Josefin!

Anledningen är att jag har inte mått bra + att jag har haft jättemycket att göra så jag har inte hunnit helt enkelt.

I lördags firade vi min bror och hans flickvän, de fyllde 22 och 24 år! Grattis till dom :) Vi var där, fick god mat och tårta.
Vi var ganska många, 15 pers och higgins var med. Jätteduktig men lekig =P Innan vi åkte dit var vi hos mamma och pappa ett tag och lekte i snön, drack kaffe och åt bullar!!

Den här fick bror och maria av oss:




Söt tycker jag, dessutom är turkost deras favoritfärg så hoppas de tyckte om den :)


Igår (söndag) var vi hos pojkens familj. Träffade några släktingar till honom som också har hund. Gick väldans bra! De lekte och hade sig och sen i bilen hem och hemma sov han som en STOCK! Det förstår jag. En jobbig helg..

Natten till idag har jag inte alls mått bra. Var beredd att vakna på morgonen och säga att jag har fått magsjukan jag stannar hemma idag, men det slapp jag. Har sprungit upp och kräks och grejjsat 5-6ggr i natt men imorse kändes det alltså bättre. Higgins blev däremot jätteorolig av det när jag stängde in mig på toan och lät. Han trodde nog jag dog eller ngt, och inte var husse där.. Nej, för han låg och sov som en... stock, han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0