Ganska självklart en jobbig natt inatt

Alltså det här känns ju näst in till otroligt.

I natt var en ganska jobbig natt, har sovit 3-4 timmar med har försökt sova lite i soffan. Så det är helt ok ändå! Vi var upp ganska sent igår (till tolv) för vi såg på Wallander, det var nog därför allt blev lite konstigt. Men han är jätteduktig i alla fall, han har redan lärt sig att man går ut när man måste kissa så han går och ställer sig vid dörren! =) Försöker gå ut varje 1½ timmer, det verkar ganska lagom. Men nu har vi varit inne sedan kl 13, och jag somnade i soffan och higgins somnade på mattan nedanför mig. Så mysigt =) Sen gick jag upp vid 15 ungefär, gav honom mat. Han åt sen gick han och la sig igen?! Någon mer än jag som är trött på kylan? :P Det innebär att han har varit inne snart 3 timmar, alltså han borde ju vara nödig tycker jag.. Men jag har testat gå till dörren och få ut honom men han vill inte.. Hm, så då är han väl inte nödig då antar jag....


Men hellskotta vad kallt det är ute! Och han vill ju inte gå in heller! Man kommer lätt ut (om det inte är som nu då..) men in är svårare, då sätter han sig och gnäller =P

En nyvaken älskling


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Bär ut honom om han inte vill gå själv :) de kommer bli sjukt svårt sen haha, för visst blir han också jättestor? ;D

2009-03-01 @ 22:53:40
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0