Vad väger du?

Halloj! Nu har jag nyss kommit hem. Jobbade till kl 15 och sedan åkte vi först till clas ohlson och apoteket. På clas ohlson köpte jag en reflexväst (till hunden såklart) + lampor.. och pojken köpte en massa annat kraffs.. På apoteket var jag tvungen att köpa någon bättre rengöring för ansiktet, för de jag har - jag blir kruttorr!! Jag har ganska normal hud i vanliga fall, men när jag använt ansiktvatten så blir jag som ett sandpapper ochså svider det! Så nu har jag köpt för torr hud (ACO), så får hoppas att det fungerar bättre.

Och sen åkte vi till rusta. Skulle köpa sånna här handtag man lägger på golvet när man gör armhävningar. (för er som inte vet har jag ganska stora problem med mina handleder, karpaltunnelsyndrom) så de får vi hoppas är bra!
Och sen fynande jag en jättesnygg VÅG, glas med träunderrede för endast 49kr!!

Så imorgon, då blir det väga av!
Får se vad det blir... intressant, hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0