Svärföräldrar

idag har jag och min kära pojkvän varit hos hans föräldrar. Är hemma nu äntligen.
Vi har inte gjort så mycket - ätit, spelat wii med hans syrra, lekt med katten, hjälp till med datorn och lite sånt..

Innan vi åkte dit så åkte vi igenom Valbo, så jag ville svänga in på Jennys hund och katt. Rusikt mycket de hade då! Kan verkligen rekomenderas, och de verkade trevliga så dit tänkte jag åka sen och få hjälp med bl.a halsband och koppel till hunden :) Men det dröjer nog några veckor.
Vi köpte förövrigt en superrolig (tyckte katten iaf) leksak till henne. Det är en bläckfisk som har en pingla i sig.... Hmmmm..
Hon lekte i alla fall med den under hela tiden vi var där så =P


Nu ska jag fundera lite över vad jag ska starta för företag.. Haha.. Vill ha något att göra ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0