i am here to stay

BooooooJAAA!!


Jaha, nu är vi tillbaka i Gävle igen. Helgen, eller ja lördag + söndag förmiddag har spenderads i Enköping.
Vi åkte till John vid 12-taget och anlände runt 15.. Vi glodde lite på hans pappa och han som höll på och "mecka" med hans motor till suzukin.. Sen gick vi in, vi fick middag och sen fick vi tråkigt så då åkte vi inte till stan till Maria. Hon var hundvakt till Wicked, en supersöt bland-terrier som jag blev förälskad i, kanske märktes för jag blev nog lite osocial inser jag såhär i efterhand =D
Sen åkte vi tillbaka hem till John, och tog hunden och Maria med oss.
Sedan kom Marcus och Teddy förbi och så drack vi kaffe i 3-4 timmar.. hehe
Sen tog vi en låååång prommenad med wicked, jag, Robin, John och Mia..

Men det var mysigt/roligt att träffa dem igen, var så otroligt längesen innan i lördags, speciellt Teddy, Marcus och Mia.
Blir så sällan nu för tiden, sen vi flyttade som man umgås med någon annan än familjen och pojken :(
Men jag får väl skylla mig själv som är så tråkig. Hehe.

Tog dessvärre inga bilder, men å andra sidan var det inte så mycket att visa :)

Kommentarer
Postat av: MALIN

Ingen fara! Haft en bra dag?

2009-01-18 @ 16:19:28
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej! Jo jag med :D

2009-01-18 @ 21:49:51
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0