Dagens aktiviteter

Dagen började med att jag hade "försovit" mig.  skulle ha gått upp kl. 11, men vaknade 11.35 så då var det bara att rusa upp, klä på mig, sminka mig, städa undan lite och sen åka till pojkvännen. Hämta upp honom och sedan åka ut till föräldrarna i stugan. Vi åkte skridskor, eller jag snarare :P
   Så härligt, och så längesen! Konstigt, att något man älskade i lågstadiet men sen skulle avsky i högstadiet, bara för att man fick släpa de där jäkla skridskorna lååång väg, älskar man nu igen. Hehe, KUL!
Synd bara att skridskor ska vara så kalla? Varför kan det inte vara något typ av foder i dem? Hmm ja, värt att fundera över.

Pussi (ena katten) följde dessutom med runt på isen och såg ut som lille bambi han själv! Häftigt att en katt kan vara som en hund.. Om ens en hund skulle följt med ut på isen? Vill alltså tillägga att detta är en riktigt is, med riktigt vatten under.. Inte någon rink eller så.

Sen när vi kände att vi frös tillräckligt mycket, så gick vi in och mamma gjorde i ordning världens godaste varm choklad med grädde på, och bullar. Vi satt och pratade ett tag och sen var det dags frö middad. Fläskfilé-gryta med ris var det.
Sen dags att åka hem, och nu sitter jag här hos Robin.

Det var min dag, och nu säger han "kebabrulle vore gott..", hehe ja, och klockan är 20.30 =) ja, vi får väl se om det blir någon kebabrulle till tillpöjken! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0