vakna, äta, jobba, äta, jobba, sluta, handla, åka hem, laga mat, titta tv

Halloj! Nu har jag varit hemma ett tag, lagade just en skitgod mat så himmla nöjd är jag! Ska strax lägga upp recept på det.
Trivs riktigt bra med att äta GI =D Är ju supergott allt man gör...
Känner mig redan friskare och inte lika "uppblåst".

Annars idag har vi på jobbet hållit på med ett nytt projekt som nog blir skitroligt! Mer kan jag inte berätta just nu dessvärre..

Jaja, ni kanske inte är så intresserade av vad jag gjort idag för det är det gamla vanliga! :P (vakna, äta, jobba,äta, jobba, sluta, handla, åka hem, laga mat, titta tv)

Men ikväll tänkte jag väga mig i alla fall, kul o se om det blir någon skillnad!

4,5 dag kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0