Skithungrig..

Sitter just nu på jobbet. Är skithungrig! Har precis fått lite nya arbetskläder, bla 2 supersköna jackor, 2 toppar, 1 blus..
Snyggt =)

Till lunch blir det väl kebabhaket brevid, som vanligt :P Riktigt soft sen vi flyttade hit för de är inte direkt långt till olika restauranger, donken ligger väl 1km bort, kebab ligger 100m bort, och samma med en restaurang som har husmanskost (fast jag föredrar kebab/sallad/pizza jag =P)



Igår tittade vi på Beck - gamen. Den var ganska bra tycker jag väl?

Känns lite fel och sitta och blogga på jobbet, men jag mår inge bra idag :( Är hängig och dan, ont i halsen och huvudet..
Det går väl över.


Nu över till att jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0