Idag är den STORA dagen!!

Hej! Ursäkta dålig uppdatering idag, vi har nämligen hämtat Higgins idag, Weeeei!! =)
Resan både till och från Marita gick jättebra. Han var lite orolig vissa stunder, var lite överaktiv och vissa stunder jättelugn - men det kan jag förstå :) Sedan upptäckte vi att han verkar älska bilar, för varje gång det kommer en bil så stannar han och sätter sig och tittar :P Lite Ferdinand-stuk!

Han är supersöt, supersnäll, supergo, helt perfekt helt enkelt! Världens gosigaste. Det enda är att han har svårt att gå in i hissen och in i trapphuset :/ hmm.. Men det går om man sitter och lockar ett tag men samtidigt ignorerar :/

Just nu ligger han och vilar. Vi har just varit ute på en lååång promenad. (mja, okej typ 2 min i min takt men i hans takt, men alla stopp och så ca 20 min :P haha) var inte medveten om att han skulle stanna så JÄKLA ofta :P men det är bara gulligt...

Återkommer med lite bilder senare. Väntar på Robin nu som ska komma med mat och godis :) Mumma!


Får hoppas att Higgins mat blir ok också, han ska ju få blötlagt foder, men jag har ingen aaaning om hur man ska göra egenligen så =P

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Åååhh gud va kul att du har fått hem honom nu! :D In med massa bilder, uppdatera så fort han rör på sig ;) gud så roligt hihi.

Vad får han för mat?

De är ju så dyyyyyrt med hundmat :O shit, ca 500:-/månad blir det för Naruto. herregud haha :p

2009-02-28 @ 19:33:47
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0