Det var en gång en....

I veckan har jag och en gammal kompis blivit vänner igen, känns så skönt för jag har saknat dig väldigt mycket ska du veta.
Det är så synd att vi blev ovänner, och att jag var så jävla dum i huvudet.

Synd att det hann gå så lång tid, och att både du och jag flyttade. Vi hade så roligt tillsammans, sprang över till varandra nästan varje dag ibland, åkte iväg med din familj till Norrland och bodde där några dagar, jag fick rida,  vi gjorde verkligen allt möjligt. Och oj, ibland skrattade vi så mycket att vi fick ont i magen =P. Haha det är en kommentar jag minns riktigt klart, "HAR DU BAJSAT??" haha, minns du det? Och när vi var där i... "norrland" (tror det var järvsö vi var i??) och vi sprang runt där på tomten och var jätterädda för vi hade hört från tanten som bodde där (?) att det spökade...
Tänk om man kunde bara genom att knäppa med fingrarna, få tillbaka den tiden, och göra allt dumt ogjort?

Jag hoppas verkligen du kan förlåta mig lite så vi kan börja om. Jag vet, vi bor ju 10 mil från varandra nu men man kan ju träffas eller i alla fall prata med varandra ändå :)




Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Ahw (A) sööööt!!!!

Jag har saknat dig rejält mycket, läs min blogg så ska du få se! :$



Åh spännande med voffis :D vill se honom!

2009-02-15 @ 00:54:15
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0