Alltså, det här känns lite obehagligt faktiskt

Alltså, det här känns lite obehagligt faktiskt. Nu har det gått lite mindre än ett dygn sedan jag började med min "diet" (känns så fel att kalla det för diet....) Åt megafrukost o imorse, har ätit mellanmål och har nyss käkat lunch - men är skithungrig! Eller ja, det känns som att jag är hungrig i varje fall fast jag har inget sug för något?? :S Plus att jag har ont i huvudet.. hmm...



Aja, attans vad jag tjatar om mat och vikt nu för tiden =P

Ikväll så ska vi åka till Enköping, John har fest. Det blir nog roligt! Ska försöka ta lite bilder. Men jag tycker det känns så konstigt att gå runt och ta en massa foton :/ Hmm....
Vet inte hur vi gör med middagen, vi borde äta innan vi åker men i värsta fall blir det något hämt eller så, men det blir så svårt annars. Vi ska nämligen åka vid fem härifrån och kommer fram vid sju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0