Alla hjärtans dag

Egentligen är alla hjärtans dag väldigt ... överskattat. Jag har aldrig fått något på den här dagen, inte ens nu när jag har pojkvän. Varför är det så? Det är klart man blir ledsen, men jag kan ändå inte låta bli att tänka - den här dagen är ju egentligen "gjord" för affärerna och tjejernas skull.

Jag har alltid gett blommor, småprylar, en extra puss eller vad som helst på alla hjärtans dag men det är väldigt sällan en tjej får något. Någon som håller med om det? I "dagens samhälle" verkar det nästan som om det är tjejen som gör alla hjärtans dag.

Jag är inte arg eller sur för att jag fått något, och jag vill inte att ni tycker synd om mig. Jag vill att ni berättar vad ni känner. Vad har ni fått idag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:

ÅÅÅhhh du har blogg! :D

Hihi, de är bättre i förkylningen men ah..

Ja vill ha smak :( buhuu.



Hur gick de med voffisen igår? :D<3

2009-02-14 @ 18:50:32
Postat av: M o l l y m u s

Svar:

ÅÅÅhhh du har blogg! :D

Hihi, de är bättre i förkylningen men ah..

Ja vill ha smak :( buhuu.



Hur gick de med voffisen igår? :D<3

2009-02-14 @ 18:51:04
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0