Tråkig blogg?

Först och främst - GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE PAPPA SOM JAG TYCKER OM SÅ JÄTTEMYCKET PÅ FÖDELSEDAGEN! :-)


Ja, nu var det ett par dagar sedan igen sen jag skrev.

Åkte och köpte mitt bord här om dagen (i lördags). Tyvärr fanns det inte hemma på lager det jag ville ha men jag la en beställning på de och det skulle ta cirka en vecka. Hoppas på att det kommer på fredag, det kommer bli sååå fint tror jag! :-) Då får ni se bild också.

I lördags var vi även till R's föräldrar och kikade på deras nya kattungar (1v gamla) och grillade och åt gott. Jag hade tänkt att jag skulle tagit bilder på ungarna men det blev inte så, fick bara kika på dem en snabbis för Russin, mamman, var så överbeskyddande och låg och morra hela tiden när vi var där så vi ville inte störa så mycket. Hoppas jag får ta lite bilder när de blitt lite äldre sen.

Idag ska vi till mina föräldrar efter jobbet eftersom pappa fyller år. Tänker inte skriva än vad jag köpt om pappa läser min blogg.. Men jag tror han kommer tycka om det. Men han kommer garanterat tycka om Chrille och Marias present mest! (berättar sen vad).
Vi ska väl som vanlig äta och dricka gott, jag tänkte också passa på att träna Higgins lite granna.Det behövs.

Husbygget går väldigt snabbt för mamma och pappa. De började röja för grunden för 2 veckor sen, nu är det klart och i början av nästa vecka ska de gjuta grunden. Sen är det uppehåll i 2 veckor eftersom grunden måste torka och vattnas.
Ska ta lite bilder så ni får se det också.

Känner att min blogg är lite tråkig just nu kanske, dels för att jag har dåligt med bilder och dels för att jag skriver lite.
Men jag gör så gott jag kan och hinner. Jag gör verkligen det... Hoppas ni förstår.
Men jag återkommer, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan (:



Ska vi följa varandra på blogglovin?

Lägg till mig och skicka en kommentar på min blogg så att jag vet att det är du som är den nya prenumeranten, sen när jag ser en ny prenumerant så lägger jag till dig och skickar en kommentar till dig ;D

2009-08-17 @ 11:48:05
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0