Bra gym i Gävle?

Det är så skönt nu när lillkillen börjar bli äldre för då har jag möjlighet att lämna honom ensam hemma i 1-1½ timme eller i bilen nu när det börjar bli lite svalare ute.
å därför har jag bestämt mig för att börja gymma igen, det vore så skönt.
Den där Magpumpgrejjen från Tv-shop fungerade inte så bra, men det beror nog mest på självdiciplin.. Sen känns det som att det händer mer när man gymmar - man känner sig i alla fall nyttigare! Och dessutom komplettera med långpromenixer med hunden blir perfekt . Mitt mål är att gymma minst 3 ggr/vecka. Hoppas jag kan hålla det bara, men det tror jag! Jag kunde det ju förr!
Förhoppningsvis ska jag kunna börja redan på fredag denna vecka, Weeeei!

Men nu är bara mitt "problem" att iom jag är nyinflyttad i Gävle har jag ingen aning om vilka gym som finns, och vilka gym som är bra. Så jag skulle jättegärna vilja ha tips från de som vet.
Jag vet att friskis bla finns här, det gick jag på nere i Uppsala, så de vet man ju lite hur det fungerar!

Erfarenheter?






Bild på mig maj 2006 när jag fortf var någrlunda smal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0