Åkte en massa bil och stressat!

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, nu ska jag berätta vad jag gjort! :-)

I fredags jobbade och sen åkte vi raka vägen till gymmet. Det var jättebra där, så iallafall jagkommer att forsätta :-)
När jag kom hem och ställde upp datorn och tänkte blogga lite fungerade dock inte mitt internet så därför blev det ingen bloggning då.
Åkte och hämtade R vid 20.00 ungefär och sen till maxi en snabbis och köpte lite kex till Higgan, sen raka spåret hem till sängen. Jag la mig vid ungefär klockan 21.
Tanken var att vi skulle ha gått upp klockan 5 i lördags, och åka iväg till Sofie kl 05.50, jag vaknade jag av att jag tyckte att det borde vara dags att åka iväög nu och kikade på klockan, då var den 05.55!! HELVETTE tänkte jag och rusade upp och väckte R. Hade 5 min på oss packa i ordning oss och klä på oss osv..
Men vi kom iväg typ fem-tio över sex från oss i alla fall.  Vi skulle åka från Sofie 06.30, och då var vi tvungna att packa i bilen, tanka och lite så innan!

Hur som helst kom vi iväg i alla fall, jag och sofie. Jag körde deras bil, skojsigt skojsigt. Det gick bra!
Det tog ungefär 2 timmar att åka till Dala-Floda och när vi kom till utställningen var det massor med folk där ockh så gick vi till den ringen där Eddie och Sofie skulle tävla och väntade på deras tur! Satt kanske och väntade 30 min sen fick de gå in i 5 min. De vart bäst i rasen och gick vidare till finalen där alla valparna som blivit rasbästa hamnade som var cirka 2½ timme senare (vi fick alltså sitta och vänta så länge, dryygt!
När de väl kom in i ringen igen skulle de tävla mot cirka 30 andra hundar och de hamnade på 6e plats! Akitan vann, och på andraplats hamnade den irländska varghunden!

När vi kom hem cirka 18.00 igår var jag HELT SLUT och dessutom fungerade inte internet då heller :-(
Gick och la mig, sen vid typ 19-20 åkte vi till Triangeln, köpte chips med dip och åkte vidare hit till Robin!

Det var väl typ det. Nu ska jag snart till mig! (Har glömt kamerasladden hemma hos mina föräldrar så bilder från igår kommer ikväll så ni vet!) :-)

Kram på er alla. Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de e fint:)

lite ont i magen bara men annars e de ok . !

händer idag?

2009-08-23 @ 10:09:23
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: Haha varsågod :)

2009-08-23 @ 18:12:16
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0