Säljmöte och inredningstjossan!

Är nyss hemkommen från jobbet. Har suttit på ett lååångt säljmöte idag!
Satt där 3 timmar, i ett väldigt varmt rum. Ack och ve.

Annars idag på jobbet hände det inte så mycket, så jag och Maria agerade Stylister till vårt och till chefens kontor :D Imorgon blir det lunchrummet vi fixar! Så vi var iväg idag efter mötet och köpte gardinstänger och gardiner. Jäklar vilken skillnad det blir! Lägger nog upp bilder imorgon på det, så ni vet var jag håller till på dagarna! ;)


När vi ändå var på ikea passade jag på att köpa en ny hundbädd till jobbet. Han har bara haft en hemmagjord förut där som han inte gillat. Och denna la han sig i på direkten! Guud vad kul :)





Nej, nu ska jag fortsätta glo på grey's, sen kommer fler bilder ut från i lördags, så håll utkik! :-) 



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja det är typ en folkpark vi ska till.. så inget passar kanske egentligen in men =)

2009-04-28 @ 18:16:20
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja det är min favorit=)

2009-04-28 @ 18:33:32
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0