Mina klövar, bleka ben och beauty!

Idag har jag köpt en stegräknare, kände att det var verkligen dags nu att ta dag i BEACH 2009!!
  Så sedan klockan 13.00 idag har jag gått runt med en stegräknare på mig. Hittils till klockan 21.00 har jag gått ungefär 5000 steg. Det motsvarar ungefär 3 km och 150 kcal enligt min räknare?
Man bör gå, enligt läkare, minst 10 000steg/dag. Nu har jag i och för sig bara haft på mig denna halva dagen så möjligen hade jag nog kommit upp till 10.000! Har såklart på mig den i fortsättningen nu! Mitt mål är 20.000steg.. Men är ju lite svårt när Higgan bara får gå begränsat antal minuter per gång.. Hmm

Hur om helst, 5000steg 13.00-21.00 är alltså
625steg/timme
10 steg/minuten
Det är ju lite roligt...




Mina klövar, bleka ben och beauty!


JAG VET, det ser HELKNÄPPT ut att ha den på benet, men den känner av stegen bäst då! Som tur är behöver man fortfarande ha brallor på sig här uppe..

På tal om inget alls så såg jag en tjej ute idag med bara linne på? Usch vad kallt.. Det var typ 5 grader varmt ute idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0