En smart idé när du har dåligt med shampoo! - eller varför inte ketchup..

Åååh, nej. Nu börjar jag VERKLIGEn få slut på shampoo! Lär åka och köpa mer imorgon..
Kom i varje fall på en jättebra idé, när jag stod där i duschen, utan shampoo, och ville ha ut det sista!
Jag klämde in den mellan väggen och "dusch-handtagets-hållare-jag vet inte vad det heter.."

Smart va? Orka hålla den upp och ner, som en ketchupflaska, när man står och duschar!!





Har du också kommit på något sånt smart, i en "pressad" situation? ;) Hi hi

Kommentarer
Postat av: A-palle

Haha .. jag har en sån där hylla i duschen ... det känns nästan ännu smartare ... Fast det var ju iofs inte jag som satte dit den, så jag kan inte ta nå cred för det :(

2009-04-22 @ 10:11:22
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett tips jag brukar använda för att få ut det där sista är att hälla i vatten, skaka lite, och sen kommer allt ut. Utblandat ofc, men om man redan är blöt i håret så ;)

2009-04-22 @ 20:48:16
URL: http://juewhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0