En dag i helgen

Halloj alla läsare! Hann inte blogga igår för jag fick så mycket att göra. Hoppas ni förlåter mig :-)

I Fredags var tanken att jag skulle till frisören, och Robin vara hundvakt. Men jag och robin bråkade så då hade jag ingen hundvakt så jag missade min tid... Får hoppas jag kan få tid denna vecka istället! Skulle gärna vilja hinna innan valborg..

Igår var vi hos min älskade mamma och pappa. Mamma fyllde ju år! Mamma fick Kylie Minogue's nya parfym och Ökenrosen som jag berättade om förut. Och fick som vanlig jättegod mat som man alltid får när man är hemma.
Räkcoctail, grillat kött med sås, sallad och egen klyftpotatis och till efterrätt frukt med vaniljsås.

Higgins badade i sjön, så han luktade jätteäckligt (dy) när vi kom hem. Så jag duschade honom när vi kom hem idag. Det gick mycket bättre än väntat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0