Lite bilder från julafton! =)

Nu är jag äntligem  tillbaka! Skönt va? ;)

På julafton + den 23/12 var jag hos min mamma och pappa ute i stugan. Min pojkvän var där också, så det var en ganska lugn och skönt, men konstig julafton.
Fick en massa kuliga grejer som jag ska visa här om ett tag :)
igår (25/12) åkte vi tidigt på morgonen till pojkens hemort och släkt och firade jul ännu en gång.... Fick även lite prylar där, som ja också ska visa ;)
Och idag så har vi slappat hemma hos dom, och spelat Wii med syrran hans!

Här är lite bilder från julafton. Observera omgivningen, är alltså i stugan! Så det är ganska tiny =)




Uppesittarkvällen: Mamma och jag kokade knäck och fudge + gjorde egen röbetssallad




Kissarna sitter och väntar på tomten (thihi)



Vår "snygga" julgran




En bra avslutningsbild? :) Vår egna lilla vik, cissi sitter och kollar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0