Söker kvinnligt sällskap.

Idag har jag hämtat mammas julklapp från Bluebox!
Det blev trädgårssetet som jag tipsade om förut. Är faktiskt rätt nöjd! Jag tror nog hon blir glad över det, hon som älskar att hålla på ute i trädgården. Köpte även den passande sekatören till :)



Sitter hemma hos pojkvännen nu i alla fall. Har lite booring, han har köpt nya hörlurar (koss) som han håller på och "provspelar", men han har lyssnat i typ en timme nu så jag antar att de var bra.. Doh..
Vi tänkte snart äta en sen lunch i alla fall, det blir kokt korv med bröd och räksallad, mumms! =)

Igår så monterade jag som sagt upp hyllplanen i klädkammaren, höll på till klockan 19 typ, sen så käkade vi och sen spelade vi 2 omgångar Alfapet (haha, pensionärsvarning eller? ;))


PS. Bra rubrik va? hehe, den låg "förinstallerad" på killen dator (??) och visste inte vad jag skulle ha för rubrik.
Iofs så stämmer det egentligen, för jag söker gå-ut-och-gå-med-hunden sällskap, eller bara en kompis..!


Kommentarer
Postat av: Bellaaa

haha snacka om att man kan läsa fel, trodde du hade skrivit att du gett din mamma botox haha :)

2008-12-20 @ 19:15:38
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0