Rimstuga! Hjälp med rim till dina julklappar

Nej, nu tycker jag nog att det börjar bli dags för att tänka på rim till julklapparna!
Jag har aldrig förut haft ett rim på en julklapp, men tänkte att det kanske kunde vara roligt att börja med?
Dock så suger jag på att rimma, så därför kom jag på den briljanta idén att vi kan ju hjälpa varandra, här!

Vi kan ju börja med det jag behöver hjälp, så är det bara att ni kommenterar detta inlägg så får ni hjälp med det!

Vi kan börja med:

Pappa, han ska få bl.a en krydda
Den har en smak av whiskey och är en torrmarinad för grillning, han som älskar att grilla, och han gillar whiskey också!
Har ni någon bra idé vad man kan skriva? Kanske något som... "detta smakar gott och blablabla" haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0