Måste banta..

Nu är jag precis hemkommen från stan. Var tvungen att köpa klänningar till nyår och julafton. Hittade 2 st ganska så fina faktiskt =) Köpte dem på Vero Moda.
Har ingen kamera med mig nu, så jag återkommer med bilder imorgon!

Dock är det lite jobbigt, för den ena klänningen (som jag ska ha på nyår) är typ 1-2cm för liten, men det fanns ingen 38a så jag köpte den ändå för jag gillade den så mycket.. Tror ni jag klarar av att gå ner i vikt, så jag kommer i den?
Hoppas Hoppas...! Hur många kilo kan det vara? 2?
Började bantningskuren med att köpa nyttig lunch som jag björ pojken på, det blev qourns bitar och en sallad med sockerärtor, nötter, paprika... Det var inge gott :/

Har ni några riktigt bra gå-ner-i-vikt tips? Hur sjutton ska jag klara det, nu när det är jul snart? :/
Haha, kan börja kröka så går man ner automatiskt kanske....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Man går väl inte ner i vikt om man krökar, eller gör man?:S

2008-12-21 @ 15:30:28
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0