Falukorv är mumms!

Idag sa min pojkvän en väldigt intressant sak till mig "Du är nog den första jag träffat som älskar att äta falukorv utan något tillbehör." Är jag verkligen det?
Kan lätt sätta mig och äta lite stekt falukorv, kebab eller varför inte bara en köttbit utan några som helst tillbehör.

Men vid närmare eftertanke, borde inte det vara ganska "nyttigt"?
Allt detta tjat om att oj potatis är inget bra, oj ris är inge bra, oj pasta är inge bra, blablabla.. Men då om man avstår allt sånt - då borde man ju alltså må bättre??

Nån annan som är som jag?



Kommentarer
Postat av: Azra

SV: Ingen orsak! :D Glad att jag kunde vara till hjälp! :)

2008-12-13 @ 10:01:28
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0